HR Generalista

HR
Hibrid (irodai és távmunka)
Teljes munkaidő

Az i-Cellről röviden

Az elmúlt időszakban meghatározó méretű IT projekten dolgoztunk, főként állami megrendelésekre fókuszálva. Büszkék vagyunk a rövid határidőinkre, sikerrel leszállított robusztus, nagy rendelkezésre állású rendszereinkre. 🏆 Szakértői csapatunk, rugalmasságunk és komplex megoldásaink gyors kifejlesztése révén Magyarország egyik vezető informatikai vállalatává váltunk. 🔥
Sajni Andrea
Chief Human Resources Officer

Az i-Cell Mobilsoft Zrt. a hazai informatikai piac meghatározó szereplője, ahol több mint 10 éve szállítunk komplex, magas rendelkezésre állású IT rendszereket elsősorban állami és nagyvállalati megrendelők számára. Megbízhatóságunk, agilitásunk és megoldásfókuszú működésünk révén stabil partnerei vagyunk több országos jelentőségű digitális szolgáltatásnak is. Sikerünk egyik alapja a magas szintű szakmai tudás, a gyors reakcióképesség, és a hatékony csapatmunka. 

Nálunk a HR nem pusztán adminisztráció, hanem stratégiai partneri szerep, amely támogatja a vezetői döntéseket, formálja a szervezeti kultúrát és aktívan hozzájárul a vállalati eredményekhez. Ha olyan környezetet keresel, ahol érték a proaktivitás, nyitottság és szakmai igényesség, akkor jó helyen jársz.

Feladatok, felelősségi kör:

  • Toborzás és kiválasztás: A kiválasztási folyamat teljes körű koordinálása – a pozíciók egyeztetésétől a hirdetésen, interjúztatáson és az ajánlattételen át egészen a beléptetés támogatásáig.

    • Egyeztetés a vezetőkkel, pozíciók kialakításában való részvétel, adatbázis szűrése, online felületek kezelése.

    • Pályázati anyagok értékelése, interjúk szervezése, adminisztrációja a HR rendszerben (HRMaster).

    • Döntéselőkészítés, ajánlatadás, visszajelzés a pályázók felé.

    • Toborzási statisztikák készítés.

    • Toborzási kampányok megvalósítása, beszállítói kapcsolattartás.

  • Vezetői támogatás: Támogatás a vezetők számára a munkatársak kiválasztásában, integrálásában, valamint a napi HR kérdésekben (munkajog, munkaügyek).

  • HR projektek lebonyolítása, aktív részvétel (Pl. Mentorprogram, angol nyelvtanfolyam, céges honlap karbantartása, céges sportesemények szervezése, stb.).

  • Teljesítményértékelés: A munkatársak teljesítményértékelési rendszerének működtetése, visszajelzések adása.

  • HR Kommunikáció és Employer Branding: Vállalati szintű HR kommunikáció támogatása, a vállalati kultúra és munkáltatói márka erősítése.

  • Munkaügyi Feladatok: Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció (szerződések, módosítások, be- és kiléptetés), munkajogi kérdések kezelése, HR adminisztrációs rendszer működtetése és fejlesztése.

  • Stratégiai Támogatás: Segítségnyújtás a stratégiai HR döntések előkészítésében, HR mutatók és statisztikák készítése, hatékonysági elemzések.

 

Elvárások:

  • Legalább 5 év releváns tapasztalat a HR területén – különösen hasznos, ha a toborzás, kiválasztás és munkajog terén is van gyakorlatod. Ha mindez Sikerünk egyik alapja a magas szintű szakmai tudás, a gyors reakcióképesség, és a hatékony csapatmunka.  történt, az külön előnyt jelent.

  • Magabiztosan kezeled a HR adminisztrációt, jól ismered a munkaügyi szabályozásokat, és otthonosan mozogsz HR rendszerek (pl. HR Master) használatában.

  • Könnyen szót értesz másokkal, jól tudsz prezentálni, és képes vagy különböző szinteken is hatékonyan képviselni a HR szempontokat.

  • Nem riadsz vissza az önálló döntésektől, gyorsan átlátod a helyzeteket, és proaktívan keresed a megoldásokat.

  • Fontos számodra az együttműködés, ugyanakkor önállóan is eredményesen végigviszel folyamatokat.

  • Könnyen alkalmazkodsz az új helyzetekhez, gyorsan reagálsz a változásokra.

  • MS Office eszközeinek magas szintű alkalmazása.

Amit kínálunk:

🏖️Munkatársaink számára ingyenes nyaralást biztosítunk a cég balatonvilágosi üdülőjében.

💂Munkatársainknak angol nyelvtanfolyamot biztosítunk.

💸Versenyképes bérezés mellett az extra energiabefektetést is díjazzuk.

Munkatársainknak Medicover egészségbiztosítást biztosítunk 

😎A jókedv garantált, hiszen ez adja meg a lendületet a napodhoz.

🔍Nálunk lehetőséged lesz szakmailag felkészült kollégáktól tanulni, továbbá céhes események, tréningek alkalmával bővíteni a tudásod.

🎉A munka mellett fontosnak tartjuk a kikapcsolódást is, így rendszeresen szervezünk közös programokat, csapatépítőket.

⌛Tudjuk milyen fontos a munka- magánélet egyensúlya, így akár heti 1-2 napot is home officeban tudsz lenni.

Adatait a GDPR (EU  2016/679 sz. rendelete), valamint a hatályos nemzeti jogszabályok és hatósági állásfoglalások, ajánlások alapján kezeljük a pozíció betöltéséig, vagy azt követően az Ön önkéntes hozzájárulásával a hozzájárulásban meghatározott célból és ideig.

Pozícióra a HR Masteren keresztül jelentkezel. Adataid beküldésével automatikusan létrehozol egy felhasználói fiókot.

Több információra van szükséged?

HR

Bizalmi kapcsolatot építünk a kollégákkal és szakterületi vezetőknek nyújtunk stratégiai támogatást.

kiválasztási folyamatunk

Értékeink

Csapat

Nálunk mindenki segít mindenkinek, mert közben tanulhatunk valami újat. 
 Hatalmas tudásbázisunk van, mert csak a legjobbakkal dolgozunk együtt és folyamatosan képezzük magunkat.

Fejlődés

Az innováció kulcsa a kollégáink folyamatos fejlődési lehetőségének megteremtése, amivel ösztönözhetjük őket a kreativitásra és új ötletek megvalósítására. Connect eseményeinken megosztjuk az újonnan szerzett tudást.

Hozzáállás, légkör

Rugalmas feltételeket és támogató közeget teremtünk, hogy szeress nálunk dolgozni. Nagy szabadságot adunk a munkatársainknak. Nálunk mindig annak van igaza, aki a legjobb ötletet hozza.

Sokan kérdeztétek

Hogyan néz ki az onboarding folyamata?
Minden új belépő kap egy onboarding tervet, ami támogatja őt a kezdeti időszakban, mankót ad a főbb információk megismeréséhez. Ezen felül mindenki betanulását egy mentor segíti, aki nemcsak a 3 hónapos betanulási időszak alatt van jelen, hanem a későbbiekben is.
Hány projekten dolgozik egy fejlesztő egyszerre?
Egy fejlesztő dedikáltan egy projekten dolgozik. Hosszú távú projektjeink vannak, de a projektek között van lehetőség az átjárásra.
Mennyi ideig tart általában a felvételi folyamat?
Általánosságban 3 hetet vesz igénybe a teljes kiválasztási folyamat. A jelentkezésed után első körben átnézzük az önéletrajzod, és amennyiben úgy látjuk, hogy a pályázatod alapján megfelelsz a pozíció követelményeinek, akkor felvesszük Veled a kapcsolatot.
Van a cégnek irodája?
III. kerületi, Bécsi úti irodaházunk az 1-es és a fonódó villamossal is könnyen megközelíthető. A közelben kifőzdék, szupermarket és edzőtermek találhatók. Az irodában többnyire open office-ban dolgozunk, de kisebb-nagyobb tárgyalókba bármikor elvonulhatsz egy megbeszélésre.
Van lehetőség továbbképzésre céges kereteken belül?
Fontos, hogy kollégáink fejlődjenek és naprakészen tartsák tudásukat, így minden évben képzési tervet határozunk meg, amelynek keretében szakmai és soft skill képzésben is részt tudnak venni a munkatársak. Nagy hangsúlyt fektetünk a tudásmegosztásra, ezért a szakterületeken és céges szinten is rendszeresen tartanak a kollégák egymásnak előadásokat, meetupokat.